-
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna jest niezbędnym elementem, którego nie można lekceważyć jako sposobu promowania marki. Dotyczy to zarówno działalności w świecie rzeczywistym i wirtualnym. Wizerunek jest tym, co już na początku powinno wyróżniać ofertę na tle konkurencji. Bez tego kroku dalsze działania mogą napotkać niemałe trudności, nawet jeżeli oferta byłaby niezwykle konkurencyjna. Identyfikacja wizualna jest więc wyróżnikiem, rodzajem identyfikatora pokazującego tożsamość marki czy firmy.
Głównym wyróżnikiem wizerunku, czyli identyfikacji wizualnej, jest logo. Początki drogi do sukcesu zaczynają się od dobrania prostego i niebanalnego znaczka, który będzie zapamiętany, tworząc pozytywne skojarzenia. Przy projektowaniu logo należy pamiętać, aby było czytelne w różnych skalach.
Identyfikacja wizualna to nie tylko logo. To wiele innych elementów, które powinny tworzyć czytelną całość. Począwszy do projektów materiałów firmowych: wizytówek, druków, formularzy, teczek, poprzez druki reklamowe i promocyjne, czyli broszury, foldery czy bilety, do plakatów i ulotek, materiałów na samochody służbowe, aż do projektów opakowań. Oczywiście zależnie od branży i oczekiwań Klienta — nie wszystkie na raz elementy identyfikacji wizualnej są niezbędne. Także występuje wiele wariantów, które można modyfikować, zachowując główne założenia identyfikacji.
Wspominaliśmy o elementach identyfikacji wizualnej, aby przybliżyć tę nie zawsze braną pod uwagę kwestię. Jako nowoczesna i prowadzona przez specjalistów agencja interaktywna znamy nie tylko zagadnienia teoretyczne, ale, co najistotniejsze, wcielamy je z powodzeniem w życie.
Oferta:
Logo:
typografia,
pole ochronne,
skala i orientacja,
kolorystyka
Materiały reklamowe:
ulotki,
plakaty
nalepki
broszury
gazetki
książki
koszulki i inne gadżety reklamowe
Dokumenty firmowe:
Wizytówki
teczki
papier firmowy
druczki
koperty
projekty nadruków na CD czy DVD
projekty na samochody